Et ophør midt i en smartphone reparation?

Vi kan efterhånden ikke leve uden vores smartphone særligt lang tid af gangen, så når den går i stykker, så sender vi den hastigt til reparation; og vi er næsten så ængstelige for at få den retur, at vi løbende følger op på, hvor tæt på den er ved at være klar igen.

Ihvertfald sidder vi og håber på, at der snart lander en mail eller anden kontakt til en om, at telefonen er klar til afhentning igen.

Selvom man måske får udleveret en reserve-telefon, man kan bruge i mellemtiden, eller man allerede har sådan en liggende, så er det bare ikke det samme, som når man har ens egen smartphone.

For den er sat op, som man lige selv ønsker det, og før man når at vænne sig til reserve-telefonen, også selvom det er en gammel en, og få den sat op efter ens egne behov, så er telefonen nok klar til at blive brugt igen.

Selv en gammel telefon, man bruger som erstatning, er jo nok næppe lige så opdateret som den nye, man har til reparation, så man føler hele tiden, er man er en del bagud i forhold til, hvad andres telefoner kan.

Man har så måske sendt telefonen til reparation fra ens mobilabonnementudbyder, hvor man købte telefonen, eller man har sendt den til reparation hos en ven eller ved et firma, der har forstand på at lave den slags.

Men så besøger man måske et andet firma eller snakker med en ven om, at ens telefon er til reparation, for det emne kommer man nok hurtigt ind på, og så får man at vide, at man da bare skulle have afleveret telefonen her, for i så fald ville den allerede være klar nu, og det ville koste markant mindre.

Er det så smart at hive telefonen retur midt i en reparation i håbet om, at den kan blive fikset hurtigere hos en anden?

Vi kan spørge omvendt: ville du stoppe midt i en operation og skifte sygehus?

Nej, vel?

Leave a Reply

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.